onsdag 20. februar 2008

Måå haa:)

Ååå vil ha vil ha!! det er et must:D altså fisker trenger vann for å puste, mens jeg trenger mine ting;)
Her ser du noe som emilie bare må ha!

Ja ka kan jeg si:) iPod stereo til rommet;) det kommer til å rocke!!
Det er kjempe bra bass på denne og den er kjempe kul(selv om jeg vil ha den i hvit, men det hadde de ikke:/ )
Et pluss med denne er at jeg kan ta den med bort på trening på mandanger med anette;)
Har hatt lyst på iPod stereo i ca 2 år og nå skal jeg endelig kjøpe den! selv om den koster 800kr!!



Neext er det mineral pudderet fra I.D som bare er dritt bra!! it rocks man! det er jo pudder, men når man tar det på huden din, så smelter det om og blir til en slas foundation, eg må bare si..WoW! Teknologi er kommer langt xD Det som og er bra med dette pudderet er at det ikke er noe negativt! det er jo bare mineraler i det, POSITIVT! eller joa EN negativ ting.. det er dyrt.. blir jo ca 700 kr tilsammen, for du MÅ ha kosten og den koster masse! eg kommer jo til å bli fattig..



Til slutt er det Lancome blush nr 03:) denne er kjempe fin og perfekt til min hud!!
Men den koster jo mye da, eller for en blush, den koster 330kr! men det er virkelig verdt det:D Hanne-Maire har denne blushen, det er fra henne jeg fikk tanken på å kjøpe den, men hun har en annen farge;)
Disse tingene er noe jeg virkelig vil ha! Wææ er i ekstase:) men kommer til å bli blakk etterpå og da kan eg ikkje betale tilbake pappa de 2000kr eg lånte til skolebøker xD oopps! :)

Ingen kommentarer: