lørdag 20. september 2008

Travelt for tiden

Det er mye som skjer for tiden, for det første så har vi begynt med prøver og vi hadde faktisk tentamen og går! For det andre så har jeg mye å gjøre på i helgene.

Sist helg var jeg opptatt HELE helgen. På fredagen var jeg på fest hos Daniel:) det var kjempegøy! Han ble 18 år!
Her er noen bilder:



På lørdagen var jeg med Nathalie og Kristin i byn og så på klær og sånn. Så var det rett fra det og bort til maye på filmkveld, vi så mumien 3:) også prøvde vi å se the exormsiscm of emily rose men turde ikke! skummelt!
På søndag var det på dansing/street jazz, med june og anette. Det var jo gøy, men tror ikke at det er noe for meg, og på søndager? Jeg tror ikke jeg skal fortsette. Jeg må finne noe jeg har lyst å gå på.

2 kommentarer:

Mathilde Sophie sa...

hehe :d vi digget kvelden :D jajajajajaja:D

Emilie sa...

Vi gjorde vel det (H)
av det som jeg husker da xD, men var seriøst drit gøy.