søndag 12. oktober 2008

Meg hekta..? nehei!



Okei kansje bare litt, jeg har oppdaget en ny tv-serie som er genial og morsom og har alt som jeg elsker å se, action, drama, og forelskelse:) Det begynte med at jeg skulle bare se litt på tv før jeg måtte dra hjemmeifra, men så ble det så intressant at jeg måtte laste ned sesong 1, og nå etter to dagers LAN,er jeg ferdig med sesong 1 og laster ned sesong 2! Serien heter CHUCK, og handler om en fyr som er en helt vanlig geek og jobber med dataer XD En dag sender den tidlige college roommaten til Chuck, Bryce Larkin (som er såå søt!), en e-mail til han, med alle CSI og NSA sine hemligheter, etter dette blir Bryce skutt og han dør (eller gjør han?). Da Chuck leser denne meldingen, får alle hemlighetene inn i hodet og kan alt og vet hva som foregår. Datan som den inforamsjonen lå på før, er blitt ødelagt, så han er på en måte deres info mann og agenter må beskytte ham slik at ingen finner ut om han, de som beskytter han er Sarah Walker og John Casey, to agenter som jobber undercover med han på BUYMORE.
En som og jobber på BUYMORE, er bestevennen til Chuck, Morgan som henger på Chuck hele tiden, så det er vanskelig å holde det hemmelig.

Ingen kommentarer: