torsdag 1. januar 2009

2009..!

Godt nyttår!

Endelig ble det 2009, 2008 var et flott år med mange minner, nye venner og som alltid, mange tabber=) ..
Det føles som om 2009 kommer til å blir enda bedre år! ++ i løpet av det nye året er det mye som skjer :
Jeg blir jo først og fremst 18! :D, og på toppen av kaken skal gjengen til syden i sommer ++ jeg blir 18 I syden, og det blir jo bare utrolig rått ;)
Skolen skal i tilleg sette opp storprosjektet "come together", som vil si masse skole og dansing, men det gjør meg ingenting! Det er bare litt synd det bare inngår sang og dans, og ingen drama:(

Jeg nyter virkelig ferien, selv om det blir gøy å komme tilbake til skolen, er det syykt deilig å sove lenge! Har ikke begynt på skolearbeidet engang, har en samfunnsfagprøve, geografi fremføring og norsk innlevering.. Jaja jeg jobber med deg i helgen, tar det som det kommer ;)

ha et fortsatt godt nyttår!







1 kommentar:

Silje sa...

Godt nytt år Emilie, det nye året blir enda bedre!!:D
Eg får ikkje opplevd det første halvåret med deg, men i sommer blir det gøy, også er du jo heldig som har 18års dag i syyyden ja din heldiggris!!! hehe