fredag 16. januar 2009

Running in circles.

Hvorfor måtte det skje idag? Idag følte jeg meg skikkelig kvalm da jeg våknet, jeg turde ikke gå på skolen rett og slett, var redd jeg skulle spy! Det har vært slik i disse dagene at jeg ikke har følt meg bra i det hele tatt, vet ikke om det er influense eller hva det er men NOE er det..
Utrolig kjedelig å sitte hjemme mens alle andre er på skolen :/
Det eneste jeg gjør er å ligge i sengen og sitte på pcen, selv om det kansje virker som en fristelse av og til så ville jeg aldri valgt det ovenfor skole. Så nå sitter jeg her med den varme saften min og hører på artic monkeys mens jeg venter på at klokken skal bli 5 så pappa kommer og henter oss. Håper jeg blir bedre til da, for da skal jeg på sartor og besøke june på baker brun :D Det er noe å se frem til. Jeg er veldig sint på meg selv fordi jeg ikke fikk ta nynorsk prøven! jeg som hadde LEST!. Jaja jeg skal love meg selv at neste uke skal jeg forbedre meg! :)

2 kommentarer:

Silje sa...

dakkar Mille.. :(
typisk det, man har lest på en prøve for en gang skyld også blir man syk.. fikk du gått på Sartor og bakeriet og alt det da?
Artic monkeys oh yeeah

Emilie sa...

Jaa jeg vet!! det er så unødvendig, haha! Ja det fikk jeg, og det var kjempekoselig! jeg kjøpte ny hårspray :) AND, Yes i kind of got a thing for artic monkeys ;)