fredag 13. februar 2009

Full of envy.. in a positive way.

Neste uke skal en kjær veninne av meg til USA, som i Amerika, som i Flordia, som i orlando!
Jeg er så utrolig misunnelig, hun har jo vært i usa nå 2 ganger på 3 år. Jeg vet hun kommer til å elske det, og dette er akkurat hva hun trenger, å slappe av i 2 og en halv uke.
Men det beste med at hun drar til usa for meg, er jo at hun skal kjøpe klær for meg, og kansje noe lekkert snop!? :) Hun er så herlig. Og amerikansk snop er elsk XD. Allikavel så har jeg allerede vært innpå forever 21 og funnet ut hva vil ha, kansje litt mye men det er jo verdt det, ikke like ofte du får sjansen til dette! Her er an liten sum av noen herlige plagg fra Forever 21:

1 kommentar:

Silje sa...

Forever 21... I LOVE IT. Har litt klær derfra:D One of my fav stores...;)