mandag 23. mars 2009

London here i come?

I det siste har det vært snakk om at vi muligens skal til london i påskeferien. Det hadde jo vært utrolig kjekt, tenk så mange butikker! Vandre rundt i gatene og gå inn i vintage butikker å kikke, gå på museum og slikt. Jeg elsker london, det er på en måte en mini kopi av New York!
Selvfølgelig har jeg ingen penger nå, med tanke på at alt går til sydenturen, så jeg får vel snylte på pappa, det blir vanskelig for han er tross alt ingen person som kan gå rundt i en storby i timesvis, han blir veldig fort lei og gretten. Men på den andre siden kan jeg godt vandre rundt for meg selv :)
Håper det blir noe utav da!

2 kommentarer:

Silje sa...

så gøøøøøøøøøøøy jeg og håper du får dratt, hadde vært megakult

Emilie sa...

Jaa vet:D topshop here i come XD men faktisk skal vi ikke reise før 1. mai for da har vi liksom "langhelg", ja haha en dag mer enn en vanlig helg, gøy å være i london en helg liksom :P men jeg skal ikke klage, for er faktisk fornøyd med det!! weee! :)