torsdag 14. mai 2009

Siste tid før sommerferien!

Nå er det bare en måned igjen til sommerferien! <3>
Idag fikk klassen vår og forsåvidt resten av Norge få vite om de kom opp i skriftlig, det var ca 12 stk som kom opp i skriftlig i vår klasse, i tysk og matte. Jeg er forsåvidt glad jeg ikke kom opp i noen av de fagene men kunne gått tenkt meg å komme opp i fransk skriftlig da.. litt for seint for den, har en følelse av at jeg enten kommer opp i dans eller fransk muntlig hvilket er ganske greit for meg! Så nå har jeg over en uke fri! :D og mange andre fra klassen, kansje vi kunne ha finnet på noe sammen da og godtet oss mens de andre har skriftlig, ja helt klart.
Nå nærmer det seg nasjonaldagen og 16. Mai, gleder meg for jeg elsker 17. Mai, er så herlig å bare være med venner og familie, grille, gå på tivoli og feste med venner, du får virkelig liv i deg da! Imorgen skal jeg faktisk på fest, føler det er evigheter siden men er jo bare noen uker siden sist. Jeg gleder meg veldig men blir litt knapp tid når jeg skal på skole, hjem for å gjøre meg klar for og så dra til byn igjen! Jeg vet akkurat hva jeg skal gå med, jeg kjøpte det i London!, både de herlige skoene og den nydelige vintage kjolen<3



Røde lakk sko :D måtte bare ha de!

3 kommentarer:

Silje sa...

De røde skoene var ELSK. Og kjolen tror jeg faktisk jeg har make bare i litt andre farger! Kjøpte du den på forever 21? Jeg liker den så godt:)

17 mai! åååå. Kunne ønske jeg var hjemme på søndag. Men vi har et helt program her borte og vi så klart! Skal marsjere i tog med flagg og synge 17 mai sanger og hele pakken, i Fergus Falls! Blir kos. Du må ha det kjempegøy og kose deg masse :D Btw, vår forrige 17 mai var veldig bra <3

Emilie sa...

Ååå så kos da :) vi koser oss her med flott vær og norsk seier på melodi grand prix!! og takk :D jeg kjøpte faktisk kjolen på topshop, så på face at du hadde ganske lik ja ;) men det erbare kos det! vi ska tenke på deg her borte! <3

Silje sa...

Jaaa kult at vi vant melodi grand prix!! bra dere har fint vær :)