lørdag 19. september 2009

I got a confession to make:


Jeg ELSKER sko! Akkurat nå går det i vinterstøvletter. Det er så mange par jeg har lyst på at jeg ikke klarer å bestemme meg! Men saken er at jeg virkelig er blakk. Hei jeg heter Emilie "blakk" S.. (ja så ille er det altså)
Når man bestemmer seg for å dra til oslo for å besøke en kjær søt veninne, kutter jeg heller ned på frynsegoder enn å ikke ha råd til å leve der borte, og jeg har såvidt råd til det engang, wow det er nedsig. Anyhow, her er de støvlettene jeg sikler etter og jeg klarer ikke bestemme meg! Forslag?


Skoene er fra Bianco og Din sko :)

Musikk: For noen dager siden fant jeg en "gammel" sang som jeg ikke har hørt på "evigheter", det er en av yndlingssangene mine som jeg hadde klart å gjemme vekk. Den er rett og slett nydelig og hver gang jeg hører sangen klarer jeg ikke la være å bare stirre ut vinduet høre på den herlige teksten og musikken og tenke på alt og ingenting.
Plain White T's - Hey there Delilah ♥


2 kommentarer:

-Henriette- sa...

Elsker den sangen jeg og, den er så behagelig. Den + How to save a life er favoritter <3

Emilie sa...

Ja LETT :)