lørdag 26. september 2009

Just another manic saturday

Nå sitter jeg her og holder på med en norsk innlevering (!) og hører på sangen the Bangles med Manic monday og gleder meg til ikveld da jeg skal ut med kjære venner og ha det gøy.
På mandag er det innlevering og prøve, grøss.. Jeg har såvidt kommet halvveis med norsken og prøven er jeg ikke begynt å øve på, livet er ikke lett og jeg vet ikke hvordan jeg skalf å gjort alt ferdig til fristen. Imorgen skal jeg presse meg selv til å få gjort både og.

Idag vil jeg heller fokusere på venner og FRI, enn lekser.. Men altså! Idag er June og Elisabeth kommet hjem fra Oslo (endelig). Jeg gleder meg til å se de igjen og høre om alt det sprøe de har funnet på i hovedstaden. Nå er det høstferie for de som bor i Oslo, mens vi i Bergen må nok vente en uke til. Men meg og Siren må nok bare vente til Torsdag ;) For da reiser vi til Oslo igjen sammen med Junemor, og jeg gleder meg så utrolig! Jeg må og si at jeg er kjempestolt over Siren som har klart å få lappen! Congratz! Når hun sa det til meg ble jeg helt sjokkert, og hoppet rundt som en sprellende unge, hahah. Det fikk meg og til å tenke over at kansje jeg snart skal begynne med kjøring. Jeg tenker å begynne på en kjøreskole nede ved skolen slik at alt blir mye lettere for meg.



Jeg kom over dette herlige bilder av meg og Henriette! <3
Og beklager utrigningen..


Håper dere får en flott helg!

1 kommentar:

-Henriette- sa...

Emilie! Jeg savner deg, og jeg må snakke med deg. <3