søndag 11. oktober 2009

Ny uke = Nye muligheter

Nå er høstferien snart over og jeg må si det har vært en herlig forfriskende uke.
Det var på tide å få en avstøt fra dagliglivet, men jeg har faktisk savnet skolen, trening og stress. Når du kommer inn i det blir det er rutine som tar tid å venne seg av, og jeg liker min rutine :)
Oslo var BTW gøy, men tenkte egentlig ikke at det kom til å bli noe annet enn gøy når man har slike gode venner ved sin side! Som alltid brukte jeg for mye penger.. (sjokk..)

I høstferien har jeg kvinnet meg opp til å spørre pappa om hva som skal skje med underleiligheten ha har og om jeg kansje, muligens, bare muligens (!) kunne få bo i den mens vi er hos han og sakte men sikkert flytte mer og mer inn i leilighete og gjøre den til min egen, (I know i'm a genious).Jeg er 99% sikker på at han kommer til å si ja så lenge vi rydder leiligheten og får ting på plass! Den er faktisk veldig stor, innebærer kjøkken, stue, gang, 2 soverom og et bad! Men det negative er at den er langt vekke fra alt og det går ikke så ofte buss oppover..
For all del det er verdt det da! Plutselig åpner det seg mange nye muligheter; veninnebesøk, vors, frihet fra plagende foreldre og en søt irriterende lillesøster.
Noe jeg håper å se frem til snarest mulig :)


Her er stuen og bak ser du kjøkkenet i den potensiale leiligheten :)
Her er lillesøsteren min og nedenfor henne kan man se inngangsdøren!

Ingen kommentarer: