torsdag 22. oktober 2009

Ukens høydepunk!!

Jeg har fått nye tåspissko fra oslo! :)


IDag er det torsdag og jeg her helt utslitt.. Jeg har klart å få beinhinnebetennelse (i tilleg til ankelskaden min..) så jeg klarte virkelig ikke å dra på trening idag! føler meg rotten inni.
Grunnet prøver og alt fra skolesiden har jeg ikke fått gått så mye på trening som jeg burde, tro meg, det er gøy! Noen ganger blir det vanskelig og det hender at ankelen min svikter, men jeg prøver mitt beste.. Nå er det gått en stund siden jeg begynte på Bergen kulturskole, og om ca 2 måneder skal vi sette opp stykket "nøtteknekkeren", noe som jeg gleder meg veldig til!! Det er bare en ting som plager meg, hvilke rolle får jeg? Jeg vet at det er mange andre i treningsklassen min som er mye flinkere enn meg som kommer til å få hovedroller og videre. Jeg har tenkt mye på dette, og jeg mener jeg blir fornøyd så lenge jeg får v're med i blomstervalsen og snøflakvalsen. Den rollen jeg kunne virkelig tenke meg, som jeg tror hadde passet til meg, er dukken!! Jeg har så ubegripelig lyst til å være dukken, men nå har jeg hørt at det allerede er en som har fått en av dukkerollene, og går et trinn under meg, kansje rollen bare går til de mindre trinn!? SKUFF!



Meg som dukke på fjorårets halloween fest

Ingen kommentarer: