søndag 31. august 2008

AMMAGAAD

What a great weekend:)
På fredag var gjengen fra langhaugen hos meg fordi meg og siren hadde bursdagsbesøk sammen:D Det var kjeeempe morro!=)
Og på lørdag var meg og nathalie på KINO og så wall-e, dan var råbra!! en av de beste disney filmene jeg har sett=D Deretter prøvde nathalie for første gang å kjøpe røyk, jeg er veldig stolt av henne:D Klokken var ca kl 6 da kinoen var ferdig så da gikk vi ned på vero moda/only og så litt, jeg kjøpte faktisk et fint skjerf og en helt svart topp som kan være greit å ha.
Etter det gikk vi inn på platekompaniet og kjøpte SISTERHOOD OF THE TRAVELING PANTS<3,>
Så satt vi på bussen til florvåg å quoted little britain, "what yah said , love?" "But he was GOOOORGEAUS".
Deretter gikk vi ned på kiwi, kjøpte kjøttdeig og alt det til nachos og gikk opp til raggi, lagde nachos og så på sisterhood of the traveling pants:)
Og søndagen har egentlig bare vært en slaske dag, flotters!


Ingen kommentarer: