torsdag 4. september 2008

Busy Busy

Denne uken har vært ganske hektisk!
Har prøvd å fått gjort alt; Være med venner, gjøre lekser, danse, se på tv og få litt tid til meg selv. Gikk litt rotete..
Jeg har kjøpt meg nye skoo!=) De er kjempe fine men vet ikke hva som går til skoene..Må vel kjøpe en ny genser og da.. Nei jeg skal spare!! Husk at du skal til syden og da er det viktig å ha penger. Jeg skal prøve å spare litt hver måned men nå i de første månedene går det litt tregt, jeg er ikke så flink.
JEG ELSKER SKOLEN:) Så var det sagt, det er så gøy.
Jeg fant ut idag at gossip girl sesong 2 er kommer ut!! Jeg holder på å laste ned den første episoden nå og venter i spenning:D Også har jeg blitt litt dilla på miley cyrus sin musikk (ikke spør hvorfor, jeg vet ikke selv..?)
Snart kommer prøvene og, da er det bare til å fokusere seg og lese!

Ingen kommentarer: