søndag 16. november 2008

Done Deal!

Da er det gjort, jeg har endelig farget håret! Christine hjalp meg å farge det, hun er så søt :) Jeg er enda litt usikker på om det ble fint eller ikke, tror ikke jeg helt har vendt meg til det enda. Jeg har fått høre at det har blitt litt ugjevnt, at det er lysere i bunnen enn i resten av håret og at det er litt ufarget bak, men jaja får håpe ingen ser det;) Nå holder jeg meg til denne fargen, jeg vil ikke skade håret mitt mer enn det allerede er, det minner meg på om at jeg må til frisøren og klippe håret mitt snart!


Fargen her Cashmere Beige



Jeg gleder meg veldig til meg og June på deling kjøpe en superfin kåpe! Vi syntes det var veldig lurt å dele på kåpen siden vi og ser hverandre så ofte:) Da blir de tbare 300 kr hver! Ihvertfall så er den kjempefin, men etter den kåpen så kan jeg ikke kjøpe mere, utenom vintersko da;) Kunne ønske jeg kunne kjøpe Langhaugen genseren og, men jeg har bare sånn 70 kr igjen etter at jeg kjøper kåpe og sko "/ Men jeg kan leve med det! Kansje et mirakel skjer? XD


Rød fin kåpe :)

1 kommentar:

Lykke li sa...

Jeg tror det ble fint jeg :) Du er nå alltid like søt <3

Jakken var hot ! :D