onsdag 12. november 2008

Just another November day.

Jeg har ikke skrevet i bloggen min på en stund, har vært litt hektisk i det siste :)
Jeg hadde samfunnsfag prøve idag, den gikk skikkelig dårlig, jeg som følte jeg kunne alt og hadde øvd mye! Jaja jeg får være veldig aktiv i timene da :D jeg gleder meg til imorgen, da skal jeg ha både jazz og ballet, WEE
, det er så gøy! ♥♥ Føler som om det eneste som funker for tiden er dans, å hvor herlig dans er :) Alt går så fort, prøver å henge med men noen ganger vil jeg bare legge meg under den utrolig deilige dynen min:D

For tiden har jeg ingen penger, og da mener jeg INGEN penger.. det suger. Men heldigvis får jeg stipend pengene mine på fredag, jeg har gått rundt i evigheter og har prøvd å finne ut hvordan jeg skal bruke de. Jeg tror jeg har kommet til en konklusjon, for jeg må jo spare til sydenturen
+ jeg har jo litt penger igjen til å kjøpe litt forskjellig ;) slik som en av disse nydelighetene..?








1 kommentar:

Ina Margrethe sa...

fine sko, men ikke min type sko da :)