onsdag 21. januar 2009

And all that JAZZ!

Jeg og Christine har lenge diskutert det å starte en jazzgruppe, men vi har aldri fått snakket med lederne av kulturhuset på askøy, intil denne uken. Vi fikk endelig bekreftelse av at vi kunne få starte vår ( og jeg gjentar; vår) egen jazzgruppe! Alt vi trenger nå er bare elever fra 9-12 årsalderen. Vi tenkte vi kunne starte med å lage postere og dele de ut til kjente som kan sende de videre. Også skal vi jo og bruke søsteren min, siden hun går på barneskolen og kan smiske seg frem, HAHA. Det vi og trenger er å begynne på dansen vi skal lære de, så hvis det er noen som har forslag til en bra jazzdans sang som vi kan bruke, bare si ifra :)
Nå får jeg endelig tjent penger til sydenreiser i sommer
Så fra og med februar er jeg opptatt hver tirsdag fra syv til åtte! håper bare vi ikke får noen prøve på onsdagen fremover :/ det hadde da vært litt klæsj..

6 kommentarer:

Junemoren sa...

Hvis du gir meg noen 30-40 handouts kan jeg stikke innom min søster sin klasse og andre klasser der og gi ut ;)

Emilie sa...

Genialt! :)
Tusen takk!! vi må bare lage de:P

Silje sa...

Driiiiitkult!!! Hvordan går det, har dere delt ut nokke flyers og sånt??

Emilie sa...

Vi er veldig treige:P Men jeg har snakket med christine og vi skal sende ut flyers denne uken, så da er det bare til å vente på respons og så kan vi begynne ;D!

Silje sa...

aaaa!! Hvordan gikk det med flyer'sene?? :D

Emilie sa...

Skeptisk XD kommer der, må bare pushe christine litt til, så kan vi begynne :P tingen er at jeg virkelig trenger pengene til i sommer! og gjør vi ikke dette ligger jeg tynt ann.. hahah