onsdag 21. januar 2009

Lei er vel det rette ordet.

Jeg er så lei av håret mitt, uansett hva jeg gjør så henger det rett ned, selv om jeg prøver å forme det slik jeg vil, går det ut etter ti minutter! Jeg er lei av å føne det, stritte det, og dusje det, for resultatet blir rett og slett det samme hver gang. Jeg kan ikke la det tørke selv, for da ser det så slitt og krusete ut, men det gjør det egentlig når jeg føner det og. Også er det det å stritte det lange, tykke håret mitt hver dag, det kan ta sin tid. Jeg er så lei at jeg kunne klippe alt av!
Egentlig så har jeg veldig lyst å klippe håret mitt kort for en forandring, jeg føler jeg trenger en forandring for å krydre hverdagen. Jeg vil klippe håret til skuldrene, slik at det blir en slags lang bob. Det andre jeg vurderer er pannelugg, jeg hadde det når jeg var liten, men jeg vet ikke om jeg tørr klippe pannelugg, hva vis det ikke blir fint? om det ikke passer meg? Hvem vet, kansje jeg gjør begge deler? En ting jeg er sikker på at jeg liker med håret mitt, er hårfargen, den er jeg veldig fornøyd med. Hårfargen har ikke så mye rødt skjær som den hårfargen jeg hadde sist, da ble jo nesten håret mitt rødt!
Uansett så er jeg ganske i tvil akkurat og vet ikke hva jeg skal gjøre, hjelp!

3 kommentarer:

Silje sa...

Jeg er så enig med deg, jeg kjenner meg sånn igjen, er sååå lei av å bruke lang tid på å dusje, føne og stritte håret hver dag og ta masse produkter i det for at det skal holde. Det værste er at det ikke gjør det! Hjemme i Norge hadde jeg ikke de rette produktene. I USA har jeg en slangs pump up spray/skum som heter: big sexy hair. Tror man kan kjøpe den i norge og. Den sprayer jeg i røttene rett etter jeg har dusjet (må i vått hår) og den holder kjempelenge og får håret mitt mindre flatt. Så tar jeg skum i håret, og hvis jeg skal stritte det etterpå tar jeg masse hårspray mens det er vått og stritt, så føner jeg det, så stritter jeg det og sprayer det igjen. Da er det ganske stritt resten av dagen. Men jeg bruker Kaitlin sin stritter, den er veldig god.

Du hadde kledd pannelugg! Det tror jeg veldig. Og ja, fargen på håret ditt er kjempefin, den må du ikke gjøre noe med. Og det hadde vært syykt kult å sett deg med bob frisyre aktig, skikkelig unvant å se for seg, men jeg tror du hadde blitt kjempekul!! Kanskje du kan spørre en frisør. Hva har andre folk sagt til deg?

Emilie sa...

Åå takk silje :D ja stresser en del med håret, er så mange produkter og! Jeg har og en dårlig stritter, det er dritt! Faktisk, så har jeg klippet pannelugg nå :), men jeg har for det meste behold lengden, tror jeg går for bob litt seinere, andre folk har jo sagt at jeg kler pannelugg så jeg gikk for det ;)
Men har ikke du og pannelugg da? <3

Silje sa...

aaa digg da! Har sett bilde av deg med luggen, du kledde det skikkelig, du var kjempekul. Ja, du kan sikkert se seinere om du vil ha en forandring saa kan du kanskje satse paa bob da ;)
Jo jeg og har lugg hehe, men det er sidelugg ;P