torsdag 12. mars 2009

Blind folded.

Hvorfor skal alt gå så sakte for tiden? timer føles som dager, og en uke føles ihvertfall som evigheter.. Hvorfor kan ikke bare noe skje, snarest.

- Til helgen begynner vi med musikalen vår "Come together", litt stress spør du meg, siden 2MD egentlig ikke skal gjøre noe spesielt på fredag, og allikavel må vi jo være der for å rigge og hjelpe.
Men på en annen side blir det herlig med en uke uten noe prøver eller lekser, men selvfølgelig er det jo typisk at vi får alt slengt i fjeset på oss uken deretter. Lærer forstår ikke!
Sist helg var jeg og ragnhild på fest hos jo-remy :) møtte noen herlige folk som vi ble godt kjent med:P skal se om jeg klarer å få tak i flere bilder, men dette var det jeg fant. Ingen av bildene er mine, jeg fikk ikke tatt noen, hadde hendene fulle.












1 kommentar:

Silje sa...

Hendene fulle ja oh yeah! haha, gøy da ;)