onsdag 18. mars 2009



Denne uken er Langhaugen VGS i full gang med storprosjektet vårt "come together", som vil si laaaange dager og masse hardt arbeid. Selv om det er utrolig slitsomt og hardt så er det på samme måten kjempegøy! :) Ingen vanlig skole på en hel uke! det er så herlig, men vi kommer jo ganske seint hjem så det er egentlig rett i seng uansett. Denne forestillingen kommer til å bli så bra, alt som skal til nå er plasseringer i dansingen og noen overganger også er det i boks! :D jeg håper at alle som kommer for å se på nyter det på samme måte vi som står bak dette opplegget gjør, det er virkelig herlig å drive på med dette. Prosjektet har fått meg til å tenke mye på meg og min utdanning innen musikk,dans og drama, jeg har lyst å videreutvikle meg i dans, jeg har lyst til å ta flere dansekurs, og muligens for..kansje en bitteliten mulighet for å kansje prøve meg i eliten? nei huff det var veldig store ord! Kansje litt for store ord, så god er jeg ikke. vet ikke helt enda, men det virker så utrolig gøy, for tenk å få være med i f.eks nøtteknekkeren da!? dette er noe som må drøftes veeeldig grundig før jeg gjør noen som helst beslutninger, Elisabeth som er så herlig sa at hvis jeg bestemte meg for å prøve, så skulle hun hjelpe meg, hun er så søt :)! Det var kjempesnilt sagt, og betyr mye.
Nå er det bare noen dager igjen til premieren på Langhaugen musikalen og jeg gleder meg så utrolig, håper familien min liker det! jeg burde egentlig legge meg nå for jeg skal opp kl 9 imorge og være på skolen i 10 timer enda en gang! Men jeg må si at kostymene i musikalen kunne ha vært bedre. 3. klasse får jo alle de gode kostymene, alt er kjøpt inn bare for de, og vi får noen filler som vi skal bruke som armer i balletten, hva faen sier bare jeg!? selv om det er deres siste år burde ikke de bli prioritert før alle oss andre. Dette er et prosjekt for alle og skjer bare hvert 3. år, som vil si en gang for oss som går på langhaugen disse årene. Jaja muligens for sent å komme med sutringen nå, jeg bryr meg egentlig ikke lenger, så lenge det blir bra :) og det blir det! trust me! Så, søndag i grieghallen, hvem enn som leser dette, BE THERE!




4 kommentarer:

Kristin sa...

Fantastisk Forestilling Emilie ! I loved it !

Emilie sa...

Tusen takk:D så flott! jeg elsket den og! og tusen takk for lån av skjorten, kom godt i bruk! haha

Silje sa...

åååå så kult!!! Så kjedelig at ikke jeg kunne se den, det virker så utrolig kult. Og gøy at dere fikk jobbet med det en hel uke da, uten skole!

Og Emilie, jeg er helt sikker på at du kan klare mye innen dans, begynn smått så kan det godt være du kommer langt. Hvis du kan og virkelig vil så go for it! Fulfill your dreeeeams :)<3 Det er ikke umulig

Emilie sa...

Åå tusen takk silje, betyr myyye!
(og jeg liker veldig at du kommenterer på bloggen min!:P Det er å koselig å få kommentarer!!)