mandag 6. april 2009

Update.

Jeg er så siinsykt blakk for tiden, akkurat som om jeg går i minus av å gå i minus! Har jeg penger, blir de brukt innen timen, på alt slags bullshit egentlig. Så jeg skal love mig selv at jeg skal tenke meg om før jeg bruker pengene og spørre meg selv, trenger jeg virkelig dette? er det livsviktig? Kommer sikkert til å kjøpe det uansett, men er vel tanken som teller? :D Jeg skal heller prøve å spare de til sydenturen, som er om ca 3 måneder ! jeg tror ikke jeg klarer å vente lenger!! jeg gleder så utrolig mye, tenker på det hele tiden. 2 herlige uker uten foreldre og plikter og alt det drittet. Vi skal bare feste, sole oss og slappe av <3

Nå er det bare 24 dager til jeg skal til London, det er og noe å se frem til, men jeg tenker alltid, hva vis, hva vis ikke kan dra på voksmuseeumet, eller hva vis pappa og erikka ikke vil dra på shopping med meg, slik at hele turen egentlig bare går ut på å dra på museum og ingenting annet, da døøør jeg!

Nå er det påskeferie her, og egentlig akkurat nå har jeg ingenting å gjøre på. Jeg sitter nede i sturen fordi at internette på rommet mitt forsvant, det var naboen sitt nettverk, men skjønner ikke hvorfor de bare kunne ha det slik!? jeg er sur på de. Men jeg er VIRKELIG pissed på altibox, det er borettslaget som foreslo at vi skulle gjøre en avtale med de, de har ansvaret for canal digital, telefoni og internettet. Vi sendte inn en søknad om trådløst internett og om canal digital for ETT år siden, og vi skal få det 5. juni. Aldri hørt noe mer bullshit enn det.
Men bare at vi får det er jo nesten utrolig da, endelig!

Ingen kommentarer: