mandag 13. april 2009

London Calling!

Jeg ser det for meg.; 2 søstre forsvant på Amsterdam flyplass idag ettermiddag, da de skulle rekke flyet til London, de forsvant i mengden XD. Det er alså det jeg tror kommer til å skje ettersom jeg og storesøsteren min skal reise til London via Amsterdam alene. Etter en laang diskusjon om hva,hvordan og hvem, fant vi (for det meste meg og min søster) endelig ut av at erikka ikke turde å være med til London, for hun er redd for å fly, derfor skal hanne-M være med istedenfor. Det blir myyye gøyere å ha en storesøster med enn en lillesøster (no affence)! Det blir selvfølgelig en utfordring å møte opp på flyplassen alene vi to, men vi skal nok komme i tide. Grunnen til at vi reiser alene er at pappa allerede er på foretningsreise i london, og er jo veldig unødvendig vis han skal reise hjem dagen før for å så reise tilbake igjen dagen etter, eller det hadde han jo gjort vis erikka skulle ha vært med, men nå er det to ansvarlige ungdommer istedenfor!(?)
Muligens vi må bo på eget hotell og siden vi bestiller en tur for 2, hahah lurer på hvordan det kommer til å bli, ser det for meg ; søstre arrestert for å ha rasert hotell uten tilsyn, jaja får se med tiden.

nøkkelord for turen: Vintage,musikal,topshop,london eye,madam tussauds, oxford street, fotball!

2 kommentarer:

Junemoren sa...

Gøy gøy gøy! :)
Tenk på meg når du er der! :)

Emilie sa...

Hvis dere tenker på meg når dere er i oslo! :D