onsdag 20. mai 2009

Carpooling på høgt nivå!

Denne dagen har vært helt pefekt! Dagen begynte med at jeg våknet av en bil utenfor som bråkte. Da jeg skulle se hvem det var, så jeg anniken og maye gå nedover til huset! (igår sa de at de muligens skulle vekke meg idag, bare fordi at de skulle på skolen og ikke jeg!) Jeg hoppet ut av sengen, løpte ut til ytterdøren og tok de på deres egen spøk, da ble de litt skuffet siden de trodde de hadde plantlagt så godt:P da klokken var rundt 11.00 dro vi opp på askøy VGS og leitet etter Sigurd, men fant heller ut at han ikke hadde timer idag og møtte han heller på kaien, hvor vi kjørte til byn og parkerte på bystasjonen og gikk innover til byn :) Akkurat idet vi skulle innpå peppes, så vi at det var noe ståhei borte på torgallmenningen, kongen og dronningen ankom visst. Men vi orket ikke å stå der og høre på kongen si atter en gang: "Kjære borgere, vi er samlet her idag.."
Så vi dro på peppes å spiste deilig pizza, spis så mykje du vil for 99 kr! så dro vi å rånte litt på bystasjon takparkering hvor jeg lente meg på bildøren og sto på setet, mens anniken kjørte:D var kjempegøy (høres ikke helt godt ut, men vent og se!) Deretter dro vi til pappa (som ikke er hjemme før juni!) og koste oss med cola og eye toy, det var så utrolig tidig å spille :)
Klokken er bare 17.45 og jeg skal snart bort til June, har resten av dagen igjen! selv om jeg egentlig burde begynne på leksene mine da, men det tar jeg imorgen! :D


Outside my place!

















Litt "råning" på parkeringstaket XD











Askøybroen <3







2 kommentarer:

Silje sa...

ååå askøybroen <3
hehe!!
gøy dag da, fun pictures :)
Kjører Anniken bil nå ja? gøøøy

Emilie sa...

Ja nå kjører anniken og :D
sikkert snart maye og christine og!
<3