lørdag 23. mai 2009

Vi trenger skjønnhetssøvnen vår!

Hver dag denne uken har jeg sovnet kl 2 om natten, ikke på grunn av at jeg ikke har fått sovet, men jeg har kommet så seint hjem. Stol på meg, det er ikke det at jeg planlagte å komme hjem så seint, men vi har bare hatt det så gøyt når alle peepza har vært samlet igjen, det bringer oss på en måte tilbake igjen til den vennegjengen vi var, da vi ikke tengte å strebe etter gode karakterer eller sitte overtid hjemme, med lekser i alle kanter! Muligens jeg har blitt litt frustrert og irritert av at jeg sovner så seint, men pleier vanligvis å holde det inni meg:P blir småsur til tider da. Nå for tiden har jo alle begynt å få lappen, på den ene siden er det bra siden vi har det gøyere og cruiser rundt i askøys gater! men på den andre siden føler jeg ett lite press som henger over skulderen, nå får jo alle snart lappen, må ikke jeg det og da..? men den skyver vi vel til siden for nå XD åja ++ at sigurd har den feteste bilmusikken! XD vi kan jo bare sitte i timesvis i bilen og høre på alt det rare han har innpå de cdene! men nå tror jeg at jeg må legge meg før jeg går amok her!

selv om dette innlegget egentlig ikke hadde så mye mening.. XD god natt!

Ingen kommentarer: