søndag 24. mai 2009

Hva skjedde med å bare ha fri?

Igår kveld ble vi visst nok litt vekke. Vi hadde vært på et annet vors borte ved universitetet ved bergen, hvor maye glemte mobilen sin.. Når vi skulle dra hjem med Sigurd fra Jo-remy sitt sted, måtte vi selvfølgelig gå i tilbake igjen der og hente mobilen hennes. Vi hadde det egentlig veldig gøy på vei bortover:P helt frem til jeg klarte å tryne noe salig utfor en 30 cm høy kant ut i bilveien! mobilen min fòr bortover og jeg tror jeg gjorde det litt og, haha men jeg merket visstnok ingenting. Heldigvis var det ikke noe særlig med traffik den kvelden så det gikk bra, fremtil da jeg våknet idag tidlig og merket at jeg hadde veldig vondt i bein og arm, jaja the price you have to pay.. Idag er det leksedag, og jeg skal snart begynne med historie oppgavene mine, også kommer henietten bortover snart, or vi må vel begynne på geografien snart, + at jeg må lese på samfunnsfag ikveld. Boy what a day!

Ingen kommentarer: