lørdag 23. mai 2009

Lips like sugar - Flo Rida♥

Ikveld er det fest hos Jo-Remy i byn, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gå med! jeg vil ikke være for overpyntet, men i samme slengen vil jeg ikke ha for lite pynt på meg heller.. alle klærene mine er nå til vask. Det er vanskelig å finne ut av noe som helst, frustrerende rett og slett!
Akkurat idag kunne jeg ønske at jeg ikke skulle til syden i sommer, for da kunne jeg brukt opp alle pengene mine! men slik er det altså ikke XD Meg og june skal dele en passoa, for de som ikke vet hva passoa er så er det en slags eksotisk cocktail drink som virkelig er namnam! Vi har nå gått rundt på senteret og fundert over hvordan og hva vi skal blande den med, det så mant utvalg!
Vi får vel bare kjøpe noen juicer og mikse og blande ;) Akkurat nå hører jeg på Lady Gaga sin nyeste sang, "summerboy". Jeg elsker denne sanger og føler at den kommer til å være innesperret i hjernen min hele sommeren, ihvertfall! dette er min sommersang♥ verdt å høre!

1 kommentar:

Silje sa...

ååå jeg må skjekke den sangen ut!
Håper det var en gøy fest ;)