lørdag 30. mai 2009

Start of summer oh' nine!

Nå føler jeg virkelig sommeren sniker seg på! Det var så utrolig herlig vær igår, og i dag!
Igår var jeg borte hos Kristin med noen folk og grillte og koste oss:) Og når du ikke tror det kan bli noe bedre, kommer Jo-Remy og Ragnhild med marshmallows!!♥ Når kvelden kom og solen forsvant bak horisonten begynte selvfølgelig kulden å snike seg på, men hva har vi ikke tepper til?
Når sitter jeg med vinduet mitt på vidt gap og spiser deilige jordbær som mamma kjøpte igår:D
Tenkte jeg skulle spørre noen folk om vi ikke skulle sitte ute å gjøre noe, muligens ta en kjøretur til Herdla og gå på stranden eller noe, å hvilket liv! Hahah.
Jeg gleder meg til jeg skal jobbe med Talita og Maria i sommer, vi tre er virkelig et radarpar ;)
Endelig får jeg tjene noen penger til hellas, wee! Nå gjenstår bare fransk muntlig eksamen (og ja jeg er 99% sikker på at jeg kommer opp i fransk..) som jeg skal jobbe skikkelig med!
Men nå må jeg finne noe å gå med idag! faktisk så kjøpte jeg noen nye klær igår som jeg elsket, skikkelig sommerklær!♥


Ingen kommentarer: