søndag 31. mai 2009

Finavær i Bergen!

Nå sitter jeg her på rommet og ser ut på den herlige solen! Idag har jeg faktisk fått solt meg litt og tror at enten er jeg innbilsk eller så har jeg fått skille ;) Og ja tro det eller ei jeg har sett på filmen bruder i krig som var en skjønn film :) Skjønner at den ikke har fått topp karakter men er en sånn film som du kan se flere ganger uten å bli lei av den. Jeg fikk litt dårlig samvittighet der jeg satt å så på film, men det har tatt så lang tid før jeg fikk se den så når jeg endelig fikk sjansen så tok jeg den.
Om en time blir jeg hentet av anniken, vi skal samle folk og dra på kjøretur, muligens kjøpe is og :D
Jeg har gjort gjennombrudd i geografien! fant en helt herlig side hvor det stod utrolig mye fakta som folktall og næringlivet, ble virkelig lettere for meg å jobbe nå, så jeg utsetter det litt til imorgen og drar ut i finværet istedenfor (beklager henryen men jeg lover å jobbe! ;P )
Jeg har faktisk begynt å bli forkjølet nå, vet ikke hvordan men det får nå bare gå sin gang..
Jeg må vel begynne å gjøre meg klar,
kisses!

1 kommentar:

Silje sa...

Kos med finvær! Du er sikkert ikke innbilsk, sikkert fått skille du;) Jeg og har fått skille.. høhø. Kose deg på kjøretur da! Jeg skal ta en big opprydning på rommet.

Håper ikke du blir forkjølet da! Btw, Bride Wars er en kjempesøt film:)