fredag 8. mai 2009

Watch the days go by

Så var enda en kaotisk uke passert, og nå er det helg. Denne uken har vært veldig surrete, vi hadde veldig mye fri som gjorde at alt ble helt rotete inni hodet, føler som om alt ble forvekslet! Det har og vært mye tull angående om vi skal ha prøve eller innlevering, eller om vi ikke skal, og til slutt ble det til at vi skulle både ha innlevering OG prøve neste uke! Den kvinnen er ikke klok..
Det var ganske herlig å ha dans igjen på torsdag må jeg si, selv om ikke alt gikk som det skulle, tror jeg pushet meg litt over grensen for idag tidlig verket hele kroppen min, jeg klarte såvidt å pointe tærene mine! Jeg var altså helt utgått på dato og måtte bare få litt hvile før det var ut døren og rett til norskprøve, som ikke gikk særlig bra. Jeg antok jo at fransktentamen skulle gå som normalt, hvilket det gjorde, nå gjenstår bare en muntlig prøve. Det er ikke så altfor lenge til sommer nå, og jeg teller dagene nå mer enn noen gang! Jeg prøver å ikke tenke så altfor mye på eksamen som begynner å nærme seg nå, unngår det litt!
Idag har jeg vært hos anniken på jentekveld, kjempekoselig, vi spiste tacos og så på en skrekkfilm, "28 days later". Etterpå vi alle hadde suttet å snakket sammen kjørte anniken oss hjem, og Idunn ville selvfølgelig prøve å sitte bak i ved ekstrahjulene og alt det andre som lå der bak! :P utrolig tidig for anniken prøvde jo å kjøre litt for slik at Idunn skulle fyke på hodet baki. Så imorgen er det enda en 18-års dag, i denne anledning er det min kjære Ragnhild som skal feire sin! Hun har jo bedt folk fra alle steder, plukket litt fra arna, langhaugen og askøy, så det blir nok en god blanding. Men det blir spennende å se hva som skjer imorgen, jeg må ihvertfall først finne ut hva jeg skal gå med!


Nå er det bare til å vente på den herlige sommeren! <3

Ingen kommentarer: