tirsdag 28. april 2009

Another way to die

Nå er det 2 dager til take off, og føler meg litt i ekstase, hehe samme med siren og june, men de søtingene skal bare til oslo:P skulle ønske mitt fly gikk samtidig som deres, det hadde vært gøy! Da kunne vi sagt hade til hverandre på flyplassen:) Akkurat nå sitter jeg her og hører på sanger som jeg skal laste ned, blant annet another way to die med alicia keys, den er veldig stilig!
Imorgen har vi heldagsprøve i fransk, egentlig er jeg ikke bekymret over den, for jeg tenker egentlig bare på London! Men tenkte vel å gå igjennom litt ikveld, ETTER jeg har sett gossip girl!♥ Jeg må begynne å pakke snart, det tar litt tid å gå gjennom hva du skal ha med deg, for det er så masse jeg vil ha med! Jeg må vel korte ned litt XD Tenker på at jeg skal bære kofferten min til busstoppet så den kan ikke være altfor tung heller! For meg er London en mini New York by :) Mote-by!♥
Jeg har allerede lagt frem passet mitt, fullmakten og ett kart over amsterdam flyplass (det er virkelig et must!), jeg sjekker at jeg har det hele tiden, må være helt sikker på at jeg ikke mister noe, da er jeg ille ute!
Gleder meg til imorgen egentlig, og da tenker jeg ikke på heldagsprøven pga for meg er den helt ukelukket av minnet mitt, men jeg tenker heller på at jeg og June skal se Jungelboken på florvåg barneskole♥ min gamle barneskole! De har laget en slags musikal av jungelboken hvor 1-7. klasse skal fremføre, og det inkluderer søsteren min og fetteren til June, som vi gleder oss til å se:D etter det skal jeg bort på jobben til christine og besøke henne før jeg reiser, men nå er futurama på tv så tror jeg går å ser på det før jeg blir helt skrive-utmattet! over og ut ;)!


Se dette herlig bildet jeg fant! jeg elsker det :)

2 kommentarer:

Junemoren sa...

Alicia Keeeeys <3

Har du kart over Amsterdamflyplass?? HAHA, herlig! :D Det er ikke vanskelig der, altså. Det er skiltet over alt. :)

Er bildet deg om noen år eller? :) <3

Emilie sa...

Haha ja bilde av meg, som om jeg lar noen ta bilde av meg slik XD haha neida og faktisk ja så har jeg kart over amsterdam, du vet aldri, jeg fikk det av pappa :D sier litt da :P