onsdag 17. juni 2009

stress ned, yes please!

Nå er det en stund siden jeg sist blogget, vi er akkurat ferdig med muntlig eksamen og jeg prøver enda å stresse ned etter 4 dager med intens jobbing enda! Det gikk forsåvidt greit på eksamen men jeg må få med at jeg syntes sensoren vår var tåpelig, fremfor alt mot alle, hun gikk innpå slike småfeil som vanligvis oppstår under eksamen, og DET trakk ned. Jeg er bare glad jeg er ferdig med det, for nå kan sommeren begynne for fullt, frem med solkrem, bikini og solbriller folkens for nå er det SOMMEFERIE! .. Eller vi har jo enda noen dager på skolen da, men jeg tror bare de prøver å holde oss på skolen lengst mulig, det er virkelig ingen grunn for at vi i det hele tatt er nødvendig for å komme. Imorgen har vi fri og på fredag skal vi på ulrikken..tåpelig. Jeg og Maria T var oppe på jobben idag for å få med oss når vi skulle jobbe, og jeg fant ut at jobb-dagene mine kræsjet litt med klassejobben vår i Grieghallen, men så god venn som Maria er, så tok hun skiftet mitt :) Jeg begynner å jobbe på fredag, gleder meg samt gruer meg, masse informasjon å ta fatt i, jaja jeg må bare tenke at jeg tjener penger og at jeg jobber faktisk ikke så lenge om dagen, ca 4 timer, thats all.
Idag kjøpte jeg endelig den bikinien jeg ville ha, altså leopard bikinien. Jeg har ikke orket å prøve den på enda, tror jeg tar det imorgen for nå skal jeg snart legge meg. Denne dagen har vært veldig krevende. Først museeum med klassen, så litt shopping med stine og henriette, bort til søsteren min, hjem for å støvsuge for å så dra opp på jobben med maria også endte meg, lillesøster, storesøster og ulrikke opp på sofaen og spiste god mat mens vi så på "he's just not that into you". Alltid herlig å slappe av etter en lang dag.

Vil gratulere Elisabeth med 18-årsdagen sin idag! :)

Ingen kommentarer: