fredag 12. juni 2009

Parlez vous francaise?..

Nå sitter jeg her, like frustrert og irritert som alltid.. Jeg fikk ENDELIG vite hva jeg kom opp idag, og ja det er fransk muntlig. Det er jo ikke det verste jeg kunne komme opp i, men det er alltid vanskelig å begynne på hva du skal ha om og hvordan du skal formulere deg og videre, jeg trenger hjelp! Jeg tror jeg skal snakke om den fransktalende verden, altså slik som Quebec, Canada, belgia osv. Men det er et stort omfang og jeg må prøve å få med det viktigste, eller det som er enkelt å pugge. Jeg gleder meg veldig til muntlig eksamen er ferdig da, for da har jeg jo faktisk et liv igjen, eller, et "liv" kan du vel si.. Jeg får ingen ro nede hos mamma, med en veldig rastløs lillesøster er det ikke så lett å øve til eksamen, det blir vel til at jeg flytter meg opp til pappa i helgen siden han er vekkreist.

Vel det er vel tilbake til bøkene, au revoir eller hva det enn heter.

Kings of Leon - Use sombody <3

1 kommentar:

Silje sa...

ååååh SÅ KJIPT. Masse masse lykke til vennen<3