søndag 21. juni 2009

Slapp av, jeg har fått det med meg..!

I det siste, hvor enn jeg har gått, har jeg sett datoen 26.06-09. På melkekartongen, busskortet mitt, dagen når jeg skal på fest, OG når jeg skal betale sydenturen min. Jeg har forstått den datoen tydeligvis er veldig viktig å huske. Men i grunn er jo den datoen viktig, for før det må jeg ha samlet alle sydenpengene som ving skal ha av oss. Tross alt har jeg fått det til, har bare lånt 4000 kr av kjære pappa.. (!!!).. Jeg vet, jeg vet, men jeg har fått sommerjobb så nå kan jeg betale tilbake igjen og ;) Imorgen må vi faktisk på skolen, jeg må stå opp klokken 8.00, men siden jeg skal på café med June først så er det verdt det! Vi skal faktisk grille på skolen imorgen, men alle på hele skolen flokker seg rundt 2 store griller som står på skolegården, så tror ikke jeg skal stresse med noe som helst, muligens jeg tar med noen marshmallows, det er alltid godt.
Tror også at klassen min må øve på jazzdansen vi skal fremføre på tirsdag for det er jo nesten ingen som kan den, ikke vet vi hvordan vi skal kle oss heller.. En krise som må ordnes snarest!
Faktisk så teller jeg ned til Tirsdag, ikke at det skjer så utrolig mye den dagen, men det er faktisk siste skoledag, og siden det er det så tenkte jeg at jeg skulle ta med den friheten ved å dra til frisøren og klippe meg, ENDELIG. Men nå er det vel på tide å sove, dette har virkelig vært en jobbhelg, jobb fredag, lørdag Ooog søndag. Tross det har jeg jo fått vært med langhaugengjengen :) som var utrolig koselig, herlig! God natt!
Good times in Hylkje!

Ingen kommentarer: