onsdag 24. juni 2009

Sommerferien er endelig her(?)

Sommerferie er i gang for fullt! Sydenreisen er betalt, håret er nyklippet, solen skinner og jobben går som sagt fint. Igår når vi var ferdig på skolen, virket ikke det som om det var sommerfeire AT ALL. Det kan kansje være fordi at vi har hatt så mye fri i det siste i sammenheng med eksamen, så det var ikke noe stort sjokk. Jeg er faktisk ganske fornøyd med snittet mitt i år, dette året har muligens vært det mest hektiske året!! Selv om det blir en del jobbing i sommer, skal jeg leve livet fullt ut med festing, venner, sol og mer. Tenk at neste år går jeg i 3. klasse og skal bli russ, jeg føler det er noe som jeg har ventet på helt siden jeg var liten. Som unge ville alltid bli russ, selv om jeg egentlig ikke visste hva som lå bak ordet russ.. Hahah.
Det som er synd med neste år er at ikke Elisabeth eller Mathilde kommer til å fortsette i klassen vår, og det kommer til være et stort svart hull i klassen etter de har dratt :( Jeg kommer til å savne begge solskinnsstrålene mine!

36 dager til syden!

Ingen kommentarer: