lørdag 25. juli 2009

Ferie for alle pappa sine penger

Nå som vi har vært bortreist i nesten en uke nå, så har jeg hatt lite tilgang til internett = ingen blogging på meg. Nå er vi endelig kommet til Kristiansand hvor vi besøker kollegaer til papsen, og endelig får jeg inn et trådløst nettverk! Blir mer blogging når jeg kommer hjem igjen!!

Idag var vi i dyreparken, som var kjempekoselig! Det var utrolig nydelig vær, dagen ble bare enda bedre da jeg hørte at det pøs-regnet i bergen, toppen av bløtekaken. Vi fikk dra til skjutevika, kardemommeby og afrika, alt i ett. Ja jeg er kansje litt barsnlig av meg, men jeg lever bare en gang og siden jeg aldri var i dyreparken når jeg var liten, tar jeg det igjen nå.

Imorgen tidlig bærer det seg hjem, men først må jeg gjennom en seks timers lang kjøretur.. For at jeg skal klare å våkne imorgen før kl ti må jeg legge meg snarest mulig. Det blir ingen bilder i denne omgangen, fikk ikke helt til å koble alt sammen !!

3 kommentarer:

-Henriette- sa...

Har du aldri vært i dyreparken? Det er ille, men bra du gjør opp igjen for det nå! Dyreparken er uansett gøy no matter what age. Og ja, de bør spille release me i syden! :D

Emilie sa...

Haha ;9 jo var der for 2 år siden, men aldri når jeg var litenliten altså 5-6 år da du virkelig er engasjert i alt!

Silje sa...

Så gøy da!:)
God tur tilbake hehe