onsdag 29. juli 2009

Kos deg på Kos

Nå er jeg kommet hjem fra Kragerø og er i full gang med pakking til Hellas, Kos. Meg, Christine, Anniken og Maye reiser til Oslo med tog imorgen for så å dra til Kos fra Gardemoen. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg føler angående denne situasjonen. Jeg er jo redd for å fly, men på samme måte gleder jeg meg uffatellig mye til å dra på ferie alene med venner! Veldig blandede følelser, tror ikke helt det har gått op for meg at vi skal reise.

Idag har jeg meg nathalie vært i byn og kjøpt inn et par småting til turen. Det jeg egentlig lette etter var sandaler for jeg fant ikke mine egne, så til slutt kjøpte jeg 2 par fra h&m, helt greie.
Jeg er nesten ferdig med å pakke nå, har noen par småting jeg må putte oppi kofferten men har en dårlig følelser av at jeg virkelig har overvekt, jeg er virkelig dårlig til å pakke! Jeg pakker med altfor mye som jeg vet jeg ikke kommer til å bruke, men jeg må ha det med uansett, er det bare meg som er sånn? Jeg har med alt fra høytallere til strittetang (vi er 4 stk i samme leilighet og alle skal ha med strittetang..) Jeg kan ikke tro at tiden har gått så fort, virker som om det var igår vi bestilte reisen. Det er så typisk meg vis jeg glemmer noe som passet mitt eller biletten.. men jeg får vel gå å sjekke at jeg har alt jeg trenger..

Jeg ligger ikke noen bilder utpå idag, vil ikke fikle med alt nå som jeg har lagt alt i kofferten!
Blir ikke noen blogging på 2 uker nå, for jeg er i herlige Hellas! :)

Ingen kommentarer: