fredag 10. juli 2009

Kan jeg noen gang bo alene i byn..?

Idag har vært en ganske rolig dag. I forhold til i natt ihvertfall. Du vet når du er alene hjemme om dagen og da tenker du at det er så herlig å ha huset for seg selv og du kunne ønske det skjedde mer? vel ihvertfall, igår kveld dro mamma og min søster på hyttetur så jeg var alene hjemm EN kveld. Tror du jeg klarte å frike ut?.. JA.. Jeg syntes det er skremmende å være alene hjemme om nettene, det er skummelt! Så jeg måtte jo selvfølgelig ha katten inne på rommet og døren litt åpen slik at litt lys falt inn. Da jeg våkner rundt 2-tiden, ser jeg at katten står og ser ut over gangen uten noen egentlig grunn. Da jeg reiser meg halvveis i sengen for å forsiktig se hva hun stirrer på ( som egentlig ikke var noe) glir blikket mitt fort forbi et babybilde av mine søster. Jeg snur blikket litt ned og ble litt skeptisk over hva jeg kom over. Da jeg snur blikket mitt tilbake igjen til bildet ser jeg en dame i 20-årsalderen i bilde, hun har vide åpne øyne som er fyllt av skrekk og munnen på vidt gap. Akkurat som i the grudge kan du si. Det var skummelt, men jeg vet det ikke var noe, det er bare fantasien min som tuller seg. Så jeg lot det gå og prøvde å sovne igjen fortest mulig. sånn går det når du lar meg være alene hjemme!

Idag var jeg selvfølgelig på jobb fra 10- 2. Jeg fikk en melding igår om at mobilen min endelig var ferdig på reperasjon så jeg gikk til kleppestø senter fra jobb for å hente den, tror jeg aldri har vært så glad for å se en mobil i hele mitt liv! Selv om jeg er blitt vant og tolerant til den crappy mobilen jeg hadde imens..Nå er det faktisk mulig å bruke mobilen.
HALLELUJA!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra båttur med Maria og Eirin. Det var kos,og slit siden vi måtte ro selv frem og tilbake, men vi har bare godt av det! ingen klaging her. Imorgen bærer det til ikea for å se hva jeg finner der med mariahøna :) Jeg har faktisk begynt å kjøpe inn ting til sydenturen allerede, det jo bare 20 dager igjen <3

Ingen kommentarer: