søndag 5. juli 2009

Finnes ikke ord.

Jeg kommer virkelig ikke på et ord som kan beskrive hvor sliten og til vrak jeg er nå! Denne uken som har vært har jeg jobbet dobbelt opp, altså 2 jobber! Om formiddagene har jeg jobbet på kattepensjonatet i Florvåg fra 10.00 - 14.00, også har jeg dratt rett til byn for å jobbe som vert på koengen hvor de har satt opp den berømte "Eugine Onegin", som varer helt til tolv! som vil si 00.00!! så må jeg altså sove hos søsteren min for å stå opp kl 8.00 og dra på jobb igjen.

Tross denne hektiske uken har jeg kost meg med klassekamerater som også har jobbet til londonturen vår på koengen! takk, uten dere hadde jeg virkelig vært kaputt..
Trøtt er jo bare en selvfølge når du jobber så seint da men det var en ufattelig opplevelse, og jeg koste meg (tross mygg!!). Det var virkelig trist at disse dagene måtte slutte for alle kom virkelig sammen på slutten. Det gøyeste var da vi holdt fakklene våre og sa hade til alle som så på, jaggu meg gøyalt!

Nå sitter jeg her med og hviler føttene i varmt vann og jeg skal akkurat til å se en film og slappe av før jeg må legge meg! Huske å stå opp tidlig i morgen, for jeg skal jo på jobb..Men je gla nåtid være nåtid og prøver å la vær å tenke på noe mer enn film, kos og chilling!


Om akkurat en måned er jeg i Kos, Hellas og feirer bursdagen min! FYI.. :D

2 kommentarer:

-Henriette- sa...

Emilie! Nå har jeg opprettet google-konto slik at jeg også kan kommentere på bloggen din! Flott sant?

Savner deg honey, fortsett bloggingen din så jeg vet hvor i verden du er. Klem fra Henriette :)

Emilie sa...