mandag 14. september 2009

Det andre ser på som komisk, tar jeg veldig seriøst!

Alle kan ha forskjellig syn på ting. Og da pappa fikk Jan thomas stylingbok til bursdagen av en kompis som en spøk (for de!) så du fjeset mitt lyse opp. Selv om det var ment som en spøk for gamle gubber som ikke har sans for mote og har aldri hørt ordet maskara før, er den for oss unge en stor inspirasjonskilde. Men altså; Jeg tok den rett ut av hendene til pappa, løp rett inn i stuen og begynte å studere min lille bibel. Det står så mye nyttig inni boken at jeg ble utrolig fasinert, hvem visste jeg passet til plommefarger og at jeg tydeligvis har en ideel kropp? Jo Jan Thomas har svaret!

2 kommentarer:

-Henriette- sa...

Å,kan du ta den med på skolen? Jeg og vil lese!:D

Emilie sa...

Desverre kan jeg ikke ta den med før på torsdag da, for den ligger hos pappa XD..