torsdag 10. september 2009

Trening!? Hvem trenger det..?

Trening er oppblåst..Neida i grunn er det egentlig sundt for alle, men akkurat nå går vi for oppblåst (!)
Hvorfor kan ikke dansing bare komme naturlig inn? Jeg blir stresset av å TENKE på dansing..
Idag på trening gikk det dårlig som alltid. Jeg føler meg så liten i forhold til alle de som tar det naturlig inn og som faktisk vet hva de driver med. Jeg vet jeg vet, det er bare min 2. gang der men burde jeg ikke ihvertfall ha en anelse om hva de driver meg!?

Læreren vår går forsåvidt igjennom øvelsene ganske rask, men det er jo egentlig fordi at alle kan øvelse fra før av, det er bare meg og Daniel som må lære oss de, det kommer nok til slutt (håper jeg). De gjør masse avanserte dansesteg som forvirrer meg, men egentlig så klarte jeg å holde følge med de bakerst i kroken min, hvor jeg markerte selvfølgelig..Disse gangene har jeg trukket meg litt unna slik at jeg kan få tid til å fordøye øvelsene og ihvertfall ha en sjanse. Neste gang har jeg og Daniel lover hverandre at vi skal prøve gi ALT! Vi skal prøve å holde følge og være med på alle øvelsene, selv vi ikke alltid får det til.

Men EN ting må jeg si; Tåspiss er noe som virkelig ikke går inn enkelt, det tar meg masse tid, balanse og point, ja jeg kan egentlig forstette ganske lenge.. Jeg må kjøpe meg nye tåspisssko ihvertfall og prøve å holde følge med de andre fantastiske flinke elite jentene!

(Ja jeg er pessimist, men det er vel lov til å hakke ned på seg selv litt iblant og presse deg enda lengre!?)

1 kommentar:

-Henriette- sa...

det er lov å være pessimist vettu. Men du klarer det der, tar bare litt tid. Flinke jenten min <3