søndag 26. april 2009

4 days until take off!

Idag er det bare 4 dager igjen til vi resier. Jeg har tenkt mye på det, nesten hele helgen! Jeg har prøvd å komme opp med en plan gjennom hele turen, bare for sikkerhetsskyld, du vet jo aldri hva som kan skje da. Jeg har til og med planlagt hvordan jeg skal komme meg til byn, for jeg vil ikke ta bussen til byn og deretter gå til nøstet, det blir jo bare stress. Nei huff, tenkte jeg kunne spørre sigurd eller anniken, om en av de kunne kjøre meg, så søte som de er :)
Jeg så på BTnett idag at en i London har fått svineinfluensa og er innlagt på sykehuset. Det begynner å spre seg. Og jeg gleder meg til London? er ikke helt sikker lenger, selvfølgelig gleder jeg meg og hva er jo liksom sjansen for at vi kommer til å ta med oss svineinfluensa hjem igjen? XD Veldig liten sjanse for det:p
Jeg trodde jeg hadde mustet fullmakten som pappa gav meg igår! Og i samme slengen fullmakten som jeg fikk av mamma som jeg skal bruke når jeg skal til Hellas i sommer!
Jeg var skikkelig stresset, for uten de kan jeg jo ikke reise noen steder, siden jeg er 17.. Men faktisk jeg fant de det første stedet jeg leitet, og det var egentlig helt tilfeldig! De lå i en gjemt lomme i den store lommeboken min, og gjett om jeg ble glad for å se de da? :) Denne helgen har vært skikkelig chill, og jeg har ikke stresset med noen lekser eller noe skolearbeid, herlig. Nå skal jeg vel laste ned sanger til ipoden som jeg kan høre på på flyet :D

Ingen kommentarer: