fredag 24. april 2009

Gjennom tidene, meg og deg ♥

Idag har selveste Nathalie HOPPland Dagestad blitt 18 år! :D
Denne dagen har hun ventet på veeldig lenge :P Føler som om det var igår vi satt nede ved storevatnet og ventet på at solen skulle varme opp vannet, vi stusset litt men hoppet til slutt uti. Den gang da vi ikke hadde noen bekymringer, vi visste ikke hva stress var, den tiden savner jeg mest! Har kjent Nathalie siden hun kom til askøy i 3. klasse (det er det samme om det var i begynnelsen eller på slutten av året, hvis du vil kan vi si begynnelsen, siden du er bursdagsbarnet XD, man kan si at det er veldig lenge, men jeg føler det såvidt har begynt :) mistet kontakten i en stund, men er jo en selvfølge at den kom tilbake, hahah! Også idag skal hun ta tattoveringen sin!! gleder meg til å se den. Tattovere mottoet sitt "Be you, be proud" ved håndleddet :), det kommer til å bli så rått!! Igår hadde hun burdagsbesøk, hvor vi spiste kake pizza og køddet oss veeldig mye, heheh. Det var kjempekoselig! Skulle egentlig gå i halv 12 tiden, men ble heller det til klokken var etter 12 for da ble hun offesielt 18 år♥ Gleder meg til jeg og blir 18 så meg deg og christine kan gå på byn sammen :D, så herlig! Hell yeah, fuck yeah, right on!
Så Nok en gang gratulerer så mye med dagen chiqitita!♥

Ingen kommentarer: