tirsdag 2. juni 2009

What to do..

Nå sitter jeg her med snufse nese, hodepine og halstabletter og ser på hollyoaks, hva skjer!?
Jeg misliker å være syk, ikke hater. Noen ganger er det herlig å være syk å bare slappe av når du virkelig trenger det. Andre ganger stresser jeg virkelig for jeg vet jeg burde ha vært på skolen! Slik som idag, når vi skulle ha geografi fremføring men stemmen min er helt fucked og jeg er virkelig neddopa.. Jeg skal snart se filmen "My best friends girl", som virket veldig gøy, også etterpå skal jeg tvinge megselv til å gjøre Yoga og norsk innleveringene! Jeg savner å ha tv på rommet mitt! det er så behagelig å bare sitte å se på tv mens du leser blad eller sitter på pcen, men siden vi fikk altibox og de måtte installere ny kabel på rommet mitt hvor ledningen min ikke passer slik at jeg ikke har tv! :( Og jeg måå se Frustrerte fruer ikveld! Men nok om det negative. I det siste har jeg sett på bikiner som jeg tenker å kjøpe og har kortet ned antall bikinier jeg vurderer å kjøpe. Trenger en ny og hot bikini nå som vi skal til kos om under 2 måneder! (og ja jeg teller dagene) Jeg tenker og på å klippe håret mitt snart og, jeg tenker for det meste på luggen min da, men og på en lang bob. Jeg er ikke helt sikker enda, og er mulig jeg ikke tør siden jeg liker å ha langt hår i sommertiden for jeg synest det er veldig fint :D (men kan også bli veldig fort flokete!) Vi får vel se hvordan det går med tiden.
Mulige bikinier? <3 :


2 kommentarer:

Silje sa...

huff da vennen. God bedring<3
Bikiniene var begge søte. Den nederste var sånn "Emilie" liksom, haha:) og den øverste hadde du vært fin i. Så vet ikke!! :P
<3

Emilie sa...

Hehe takk! ;)
Må møtes når ejg er blitt litt friskere, you now for an update og sånn :D!