torsdag 25. juni 2009

1. day of summer!

Igår var det første dag i sommerferien, Kongedag spør du meg og solen skinnte for fullt!
Dagen begynte med at jeg egentlig ikke gjorde noe stort hjemme, gikk rundt å slasket og spiste frokost. Så dro meg og nathalie inn til kleppestø og tok bussen til loddefjord med Kristin og Christine. Der satt vi på mcen og drakk moccashake! den er veldig god så lenge du rører ordentlig, hahah. Da vi var innom bikbok fant jeg den nydeligste sommerkjolen, den var utrolig søt og fargerik for å ikke nevne, Jeg tenkte å spørre mamma om å få den så jeg kan bruke i Kos, men så kylling som jeg er så turde jeg ikke å presse send på meldingen, typisk.. men jeg har fått så mye i det siste! Men jeg som er så blakk måtte tvinge meg selv til å legge den fra meg, men det endte med at jeg la den av i 2 dager (!?), og ja jeg har null koner på kortet..
Vi endte opp på festplassen i Bergen hvor vi lå og snakket og var vårt vanlige oss. Utrolig herlig å bare ligge på gresset og slappe av, det er lenge siden jeg har gjort det!



Noen som har fyllt opp med zalo i vannet, GENIALT! hvorfor tenkte ikke jeg på det?..

Ingen kommentarer: