lørdag 27. juni 2009

Waking up in vegas

Bergen har aldri vært vakrere! Himmelen er klar blå, heten er til å ta på og sommerfølelsen er på det beste! Igår hadde søte Janne og Violet sommerfest i Strusshamn. Festen var helt grei men var faktisk flere folk ute enn inne.. Jeg var virkelig så dum at jeg shottet en halv flaske smirnoff north, ja sprit.. Jeg har aldri vært så dårlig som idag, ikke at idag faktisk var så ille, jeg har ingenting jeg skal klage på. Jeg vet om mange som har opplevd mye verre bakfullhet enn meg stakkers, så jeg holder meg litt tilbake :) Uansett, temaet på festen var jo sommer, så vi måtte gå i fargede sommerklær. Så stresset som jeg var tok jeg nesten med meg hele garderoben min til Christine, hvor jeg måtte la alt være for å dra ned til Ida på vors. Selv om det bare var meg, Christine og Ida var det et utrolig koselig vors, et av de beste! Vi tre vet å skravle ;)

Imorgen skal jeg på jobb i Grieghallen.. Jeg aner ingenting om hva som skjer men får vel ta det som det kommer. Men før jeg skal på jobb i grieghallen skal jeg være med June før hun reiser til Malta i 3 UKER! Heldigegrisen ♥

EDIT : Ikke grieghallen, men på Koengen.

Gleder meg, selv om jeg ikke har NOEN penger, vi får se hvordan det går. Jeg har ikke penger til å betale ungdomskortet engang så vet egentlig ikke hvordan jeg skal få stumpen min til sentrum, typisk spør du meg.

Jeg gleder meg til jeg får fri fra jobben en stund, da skal folket muligens på hyttetur og ut i båt, da skal jeg leve livet for fult! Smoothie i den ene håndene mens jeg står og hører på gamle fantastiske sommersanger og synger til for fullt! Oyeaah. Jeg tenker enda på den nydlige sommerkjolen jeg fant på bikbok, jeg ble virkelig FORELSKET, hjertet mitt smeltet! Jeg håper sånn på å få skramlet sammen penger til kjolen, jeg gjør hva som helst. Idag på jobb tok jeg meg en tur innom nelly.com og jeg må si at skoene de har innpå den siden er fantastiske, ubeskrivelige fine, jeg fant mange jeg skal kjøpe etter jeg kommer hjem fra syden. Men nå bærer det ut i finaværet mens solen enda står på himmelen!


Noen av skoparene jeg fant på nelly.com ♥

1 kommentar:

Silje sa...

oh yeah summer is great!! skoene var kjempefine:)