søndag 7. juni 2009

Loaded to the gunwales! (piratsnakk)

Nå sitter jeg her iført masse sprittusj over hele meg. Igår var det crazy karneval, aka silje sin bursdagsfest :) Det var kjempegøy, spesielt å kle seg ut delen, så ganske mange flotte kostymer.
Meg og stine var pirater (bilde kommer senere), litt før vi skulle dra fra vorset hos henriette fant vi ut at en EKTE pirat har tattoveringer, altså begynte sandra og malene og tegne noen stilige "tattoveringer" på meg.. haha. Ganske koselig kjøretur bortover til arna og, gøy å kjøre helt motsatt vei enn det vi skulle, jaa! :D Hehe da vi endelig kom frem så stod det mange oppe på verandaen! Det kom faktisk en del folk, mer enn jeg trodde skulle komme. Alt i alt var det ganske vellykket. Koselig når meg og Elisabeth sitter og spiser nattmat mens vi ser på sex and the city<3 som vi må gjøre flere ganger. Stakkars Elisabeth skulle jo på jobb kl 12 dagen etterpå.. huffhuff.
Jeg har sagt til meg selv at jeg skal prøve å holde meg litt vekke fra facebook for tiden, vil ikke være en slik som sitter 24/7 innpå facebook, jeg har faktisk et liv! Vi får nå se hvordan det går. Nå tenkte jeg å se den siste James Bond filmen, må jo se den en gang:P

54 dager til syden folkens <3

Ingen kommentarer: