fredag 5. juni 2009

Weekend never tasted this good!

Nå er det endelig helg og vi er ferdig med alle innleveringer og prøver for i år! Neste som kommer nå er muntlig eksamen, hvilket jeg gruer meg til men gleder til å bli ferdig med for da er det SOMMERFERIE!!

Idag er det akkurat 2 måneder til jeg blir 18 år, tenk lille meg 18 år og skal gå i 3. klasse på langhaugen? det synker bare ikke inn, virker som om det var igår jeg gikk i 10. klasse..
Imorgen er det Kostymefest til en i klassen, i ARNA! Det blir et helvette å komme seg ut der da, men blir vel verdt det ;) Vi skal først bort til henriette, hun er så herlig som arrangerer slike events! Hun skal og ha klassefesten i sommerferien, og vil si takk til denne søte jenten som vil gjøre så mye for klassen sin <3

Så på festen tenkte jeg å være skanky pirat, høhø! er ikke helt sikker på hvordan jeg skal kle meg helt enda men her er ett lite syn av hvordan det muligens kommer til å bli:

1 kommentar:

Silje sa...

Nice! Vesten og strømpebuksen var jo genial da. Blir sikkert gøy;)