tirsdag 9. juni 2009

Tider kommer, og tider går

Fortid er fortid, nåtid er nåtid og fremtid er fremtid, hvorfor henge seg opp i ting? Jeg har gitt opp ihvertfall, blir vel heller slik at jeg tar det som det må komme..
En uke så muntlig eksamen, gruer jeg meg? JA, stresser jeg? nei.. burde vel muligens det men er så mye som skjer for tiden at jeg ikke orker noe å tenke på det.
Jeg forundrer meg over karma, kan det virkelig ha noe påvirkning på hverdagen? eller er det bare vi som tror på det og derfor ender det på en spesiell måte, og ivertfall ikke slik vi tenkte det skulle bli! Gjør gode gjerninger og ha lykken på din side, gjør onde gjerninger og bli skutt i ryggen, nam.
Allerede idag lengter jeg etter helg, wow amazing, jeg er virkelig helten selv :)
Om to uker er det sommerferie, ingen flere bekymringer, bare sol, venner fest og fyll, oh'boy what a life. Kan vel si det blir en helt ny start for meg spesielt, det trengs. En ny rutine, nye mennesker (?) og nye steder, herlig.

BTW Kings of leon - use sombody, hvert å høre, så rock on :)


En dag vil jeg gå i en slik eng, slik som du ser på filmer!
Bare gå og gå, somle og se meg rundt, lekkert.

Ingen kommentarer: