onsdag 1. juli 2009

Workaholic yes..

Nå sitter jeg alene på jobb, hvor jeg har ingenting å gjør og jeg skal sitte her i en time til..Tørr jeg å gå? Tror du? Nei det gjør jeg selvfølgelig ikke.. søren!For å si det flatt ut, jeg er helt UTSLITT! Jeg stod opp klokken 9 igår og la meg ikke før halv 3.. dette kan ikke fortsette! Hele dagen gikk på jobbing. Jeg begynte på jobben i florvåg og dro rett til kleppestø for å kjøpe en bukse til annledningen jobben på koengen, selv om jeg er blakkere enn en hjemløs fattig mann som soper rundt med en handlevogn! Handlevognen koster sikkert mer enn hva det beløpet jeg har på kontoen min er..

Etter litt bystreifing igår med ragnhild dro jeg på jobb borte ved koengen, hvor den nye opera setter opp den kjente operaen Eugine Onegin. Egentlig var det veldig gøy og veldig spennende! Jeg syntes det er gøy å jobbe som vert og med servering, men når slutten av dagen kom, var jeg utkjørt! vi slutter ikke før halv 1 om natten og da er siste buss gått hjem, så jeg må drasse den livløse kroppen min bort til søsteren min for å så stå opp klokken 8 for å dra til askøy på jobb. Idag tidlig hadde mobilen min slått seg av så jeg merket ikke alarmen. Heldigvis! våknet jeg veldig brått av en grusom tanke av at jeg hadde forsovet meg, men klokken var kvart PÅ åtte så jeg lå foran skjema forunderlig nok.

Nå er det og snakk om at vi kansje skal ut i båt etter kl 5, men jeg skal på jobb kl halv 8, er det lurt av meg? kansje jeg kan bli kjørt bort til bergen brygge! Twitwi!



Jobbantrekket for idag, litt dårlig kvalit

Ingen kommentarer: